Alla inlägg under augusti 2011

Av Ingela - 20 augusti 2011 19:30

Var idag iväg och gjorde MH prov eller MH test (vad man nu vill kalla det) med Kito..

MH = Mentalitet Hund

Mötte upp Nisse (Kitos uppfödare) på Svenska Schäferhundklubben i Stehag, sen så körde vi ut till stället där testen skulle göras.. Där var andra hundar som också skulle göra testet..


Kitos klarade testet.. :) Så nu är den delen klar när det gäller att lägga ut honom på avel.. Bara röntgen kvar..


Lite bilder från MH testet (hade kunnat minska dom men då hade dom blivit ännu sämre, typiskt mobilkamera med zoom)








Presentation

Vem är jag? En småbarnsmamma på 31 år.. Läs mer i pres.

Pga min datakrash så ligger många inlägg sparade som utkast tills dess att jag lyckats och komma åt mina bilder..

*OBS*

Bilder i denna blogg är MINA.. Om inget annat anges (vid bilderna).. Så jag ber er att inte ta dom utan att fråga mig först..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Blogg handlar om

Bloggen kommer att handla om mig, min familj, min vardag.. Mitt liv i enkel mening.. Här kommer finnas en hel den foto/bilder då jag älskar att och ta foto..

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar till mina hemsidor

Besöksstatistik

RSS

Purple Halloween Bat

Ovido - Quiz & Flashcards