Alla inlägg under april 2012

Av Ingela - 30 april 2012 21:30

Idag är det Valborg.. Jaha hade pågarna varit hemma hos oss så hade vi varit nere och tittat på bålet ikväll..

Nu! Nu, har jag ingen anledning att går ner där..


När jag var ute med Kito idag så såg jag årets första Humla.. Iaf för mig, har inte sett någon innan i år..



Sen var jag också nere och hälsade på lilla Mormor.. Skulle se hur hon hade det.. Och vad hon behövde ha handlat denna veckan.. Det var en del.. ;)
På vägen till Mormor fick syn på ett träd ev. buske som hade så fina blommor..



Jag kan undra vad det är för ett träd eller buske  

Av Ingela - 26 april 2012 17:45

Var idag nere och tittade till graven.. Där såg fint ut.. :) Blommorna stod fortfarnade fina.... Satte en lyckta till mamma med.. Livet är inte rättvist mamma.. Varför ska vissa människor drabbas av hur många slag som helst?? Det kan jag inte förstå..

När jag sen skulle gå hem igen, så såg jag något väldigt knasigt.. Jag har iaf inte sett det på en kyrkogård innan.. Där spatserade 3 stycken........ Ja se fotot..


 Lycktan till mamma..  


 

Det trevliga besöket.. Markerade över gravstenarna för
jag vill inte skylta med personernas namn hur som helst..

Av Ingela - 19 april 2012 17:45

Lilla William är allt mer och mer husses älskling haha..


Kolla bara detta idag.. Mysfaktor på hög grad med husse..


 

Av Ingela - 7 april 2012 16:30

Påskafton idag.. Mamma fick lite "Påskpyntat".. :)



Skuggorna som inte gick att undvika att få med är vi själva.. ;) Jag, sambon, min pappa och pappas sambo


 

Av Ingela - 3 april 2012 18:45

Har skickat ett så underbart gulligt påskkort till älsklingarna.. :)


Presentation

Vem är jag? En småbarnsmamma på 31 år.. Läs mer i pres.

Pga min datakrash så ligger många inlägg sparade som utkast tills dess att jag lyckats och komma åt mina bilder..

*OBS*

Bilder i denna blogg är MINA.. Om inget annat anges (vid bilderna).. Så jag ber er att inte ta dom utan att fråga mig först..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Blogg handlar om

Bloggen kommer att handla om mig, min familj, min vardag.. Mitt liv i enkel mening.. Här kommer finnas en hel den foto/bilder då jag älskar att och ta foto..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar till mina hemsidor

Besöksstatistik

RSS

Purple Halloween Bat

Ovido - Quiz & Flashcards