Direktlänk till inlägg 20 november 2012

Ont i magen.. :( Fan!

Av Ingela - 20 november 2012 02:45

Jaha, här sitter man.. Har fått ont i magen.. Fan också!! Jävla ägg........ Jag hoppades på att jag skulle undkomma det ikväll/inatt.. Men icke!! Så vad gör man?.. Jo man sitter i soffan och är trött, magont och dricker kokt vatten.. Är just nu inne på min 3 kopp.. :/ Under tiden så får jag hålla mig sysselsatt med att titta på CSI (gammalt avsnitt), fast jag känner inte igen det.. Men Grissom (William Petersen) är med, och då är det ett gammalt.. Då han inte är med i dom nya som sänds (är ju Ted Danson)..

Jaja, åter till CSI.. Hoppas att det släpper i magen så man snart kan lägga sig.. Godnatt alla.. Eller kanske snarare Godmorgon (snart iaf)..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 19 november 2012 22:45

Jaha då var denna dagen till ändå.. Snart iaf.. Sitter just nu i soffan och kollar lite på TV, samtidigt som jag bloggar.. Sambon sover, haha.. Han var trötter.. Så då är det ju likabra och sova.. ;) Idag har dagen gått åt till att storhandla och s...

Av Ingela - 18 november 2012 17:45

Idag har det varit fullt upp.. Var iväg till pappa vid lunch för att vara frisör till honom.. Där bjöds det sen på kaffe och kaka *mums*.. Sen innan det bar hemigen, så var jag och pappas sambo och satte nya ljus hos mamma.. Fullt upp på hemmafr...

Av Ingela - 14 november 2012 23:15

Stalkers   Det är ett program på TV3 med Hasse Aro..Det började förra veckan, men jag glömde det *suck*.. Så nu har jag suttit och kollat på både förra veckans och dagens avsnitt i TV3 play..Fy fan! säger jag.. Att folk ska få stå ut med sådant.....

Av Ingela - 14 november 2012 17:00


Ja just det ja.. Kolla in min fina blomma jag fick av kära Faster/Gudmor.. :) Så underbar, ohh alla knoppar.. Plus en som slagit ut.. Jag hoppas hoppas dom får va ifred för våra "hulliganer" till katter.. Fast än så länge verkar det inte som dom se...

Av Ingela - 14 november 2012 16:45

Jaha, efter att ha suttit och spelat lite på Facebook och FarmVille 2.. Och att spelet lever sitt eget liv, alltså med det menar jag att var 5 minut så ska det ja hmm bli ett ! över spelskärmen.. Så efter ca 7 sådana förbaskade ! så gav jag tusan i d...

Presentation

Vem är jag? En småbarnsmamma på 31 år.. Läs mer i pres.

Pga min datakrash så ligger många inlägg sparade som utkast tills dess att jag lyckats och komma åt mina bilder..

*OBS*

Bilder i denna blogg är MINA.. Om inget annat anges (vid bilderna).. Så jag ber er att inte ta dom utan att fråga mig först..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Blogg handlar om

Bloggen kommer att handla om mig, min familj, min vardag.. Mitt liv i enkel mening.. Här kommer finnas en hel den foto/bilder då jag älskar att och ta foto..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar till mina hemsidor

Besöksstatistik

RSS

Purple Halloween Bat

Ovido - Quiz & Flashcards