Alla inlägg under januari 2012

Av Ingela - 28 januari 2012 18:45

Idag blev artikeln om mig publiceread på ifokus.. :) På djurfoto.ifokus - LÄNK


Lite frågor mig mig och mitt fotointresse.. Plus lite av alla bilder jag tagit..
Vill ni läsa så är ni välkomna till att göra det.. Länk finns längre upp som sagt..
Men här är en länk direkt till själva artikeln.. Klicka Här

Av Ingela - 17 januari 2012 19:45

Ja som sagt.. Något har hänt.. :/ Den är efter min mamma.. Tog hit den jan. 11 och då var där inget fel på den.. Den stod uppe i min bokhylla tills jag visste var jag skulle göra av den.. Sen hamnade den på väggen.. Inga problem.. Men i okt-nov förra året så vet jag inte vad som hände.. :/ Det var precis som den började vissna.. Så jag fick ju klippa ner den (ta bort det vissna).. Och ja så har det fortsatt.. Nu är den i köket i fönstret..

Och ja jag har ingen aning vad som hänt.. Precis som att den torkat nerifrån och utåt.. Men den har fått vatten precis som min mamma vattna den.. Inte för mycket och inte för lite.. Har aldrig stått med vattnen i ytterkrukan heller..

Den ser ju ganska skum ut.. Bara ett enda blad är jättegrönt och fint.. :o

Vad har hänt? :(


     


Har postat ett inlägg på iFokus.. Där jag är medlem.. Under Florist-Krukväxter.. Hoppas någon där kan hjälpa mig.. Vill ju ha kvar mammas blomma.. :)

Av Ingela - 5 januari 2012 22:45

Ush ja..... En dag som är jobbig för alla nära och kära.. Att ta farväl av en älskad familjemedlem.. Vad finns det och säga egentligen? Det var begravning....... En tung dag, för alla... En sorgens dag..


Begravningen hölls inom familjen i Gamla kyrkan i Kävlinge.. Det var en otroligt fin begravning..


Vår Älskade Farfar fick sin sista vila med familjen runt sig.. Vi fick säga Adjö.. Många tårar rann när prästen höll tal och berättade om Farfar.. Många minnen kom tillbaka.. Många roliga minnen.. Det känns tungt och saknaden är stor..Men att veta att du har det bättre nu där uppe bland molnen i dina maskiner underlättar till en viss del.. En dag kommer du och hämtar oss en efter en Farfar, och då ses vi åter igen.. Tills dess..... Vila i Frid lilla Farfar
Du är älskad och saknad av oss alla...
R.I.P

 

Våra blommor till Farfar

Av Ingela - 1 januari 2012 20:45

Ja då var det nytt år (igen)..

Blev ju inte så många inlägg förra året.. Ska försöka skriva lite mer detta året.. Dock ligger en del som utkast.. Ska bara publicera dom.. Men det får bli när det blir..


Nu ska jag göra.... Ja ingenting..
Gott Nytt År alla......

Presentation

Vem är jag? En småbarnsmamma på 31 år.. Läs mer i pres.

Pga min datakrash så ligger många inlägg sparade som utkast tills dess att jag lyckats och komma åt mina bilder..

*OBS*

Bilder i denna blogg är MINA.. Om inget annat anges (vid bilderna).. Så jag ber er att inte ta dom utan att fråga mig först..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Blogg handlar om

Bloggen kommer att handla om mig, min familj, min vardag.. Mitt liv i enkel mening.. Här kommer finnas en hel den foto/bilder då jag älskar att och ta foto..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar till mina hemsidor

Besöksstatistik

RSS

Purple Halloween Bat

Ovido - Quiz & Flashcards