Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Ingela - 23 juni 2011 21:15

Idag blir Anton 4 år.. Oj, kan inte fatta att han redan är 4 år.. Minns när han va så liten som Jonathan.. Tänk, nästa år blir han 5 år.. Ojoj var har tiden tagit vägen??


 


Tyvärr så fick vi ju inte fira Antons födelsedag som vanligt.. Nä, vi fick åka till där dom bor.. :( Så ruttet det kändes.. Att behöva fira sin egen son på det viset.. Men allt är ju dom där jävla SOC idioternas fel.. Dom ska ju bara förstöra för en.. Och förstöra en familjs liv.. Tack och lov så kunde vi ju göra det bästa av situationen.. Dom ordnade med tårtan och vi tog med kakor.. Och! Alla Antons presenter.. En del blev det.. :) Plus att vi tog med lite annat, som
han har bättre nytta av där uppe, än att det bara står här hemma..


    Födelsedagskortet

Presenterna:
2 sagoböcker
Dragspelbuss (blå)
Stor Cementblandare
Fotboll
Sportbil
Drickflaska (typ sportmodell)
2 T-shirts & 1 linne
+ en
grävmaskin (att sitta på) - ej med på bilden
 
 
Blev ändå ett lyckat kalas.. Anton var glad att mamma och pappa kom.. :)
Tårtan.. :) Ljusen hade vi med oss.. Anton älskar Tut-Tut bilar
 
 
Lite bilder från födelsedagsfirandet :)
 
      
Anton blåser ut ljusen                            Anton kan själv ;)  
                                     

Blev lyckat ju :)
 
 
Titta! Jag kunde själv mamma!
 
   
              Myser i pappas knä                       Lilla "Skorpan"                           Anton med sin grävmaskin      
 
    
Sussar gott i pappas famn                "Pusskalas" med mamma                                                        
                             

Presentation

Vem är jag? En småbarnsmamma på 31 år.. Läs mer i pres.

Pga min datakrash så ligger många inlägg sparade som utkast tills dess att jag lyckats och komma åt mina bilder..

*OBS*

Bilder i denna blogg är MINA.. Om inget annat anges (vid bilderna).. Så jag ber er att inte ta dom utan att fråga mig först..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Blogg handlar om

Bloggen kommer att handla om mig, min familj, min vardag.. Mitt liv i enkel mening.. Här kommer finnas en hel den foto/bilder då jag älskar att och ta foto..

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar till mina hemsidor

Besöksstatistik

RSS

Purple Halloween Bat

Ovido - Quiz & Flashcards