Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Ingela - 25 juni 2011 19:15

Ja som sagt så var vi nere på kyrkogården igår (midsommar afton)..... Och ja, myggen var ju inte lite störiga.. Precis överallt fanns dom.. Och ett antal stick fick man.. Men ett tar ju priset.. Det var ett stick som jag fick på
armen.. Gah! Jag blir vansinig!! Kliar som fan gör det.. Och vi ska ju inte tala om armen då.. Nä!

Den har fördubblats i storlek.. 
Och kliar, kliar och åter kliar gör det..


Övre bilden är min normala arm och undre bilden är min icke så normala arm..



 Kylbalsam, och salubrin har lindrat lite.. Men gah.. Det kliar ändå..
Jag verkligen HATAR mygg..

Presentation

Vem är jag? En småbarnsmamma på 31 år.. Läs mer i pres.

Pga min datakrash så ligger många inlägg sparade som utkast tills dess att jag lyckats och komma åt mina bilder..

*OBS*

Bilder i denna blogg är MINA.. Om inget annat anges (vid bilderna).. Så jag ber er att inte ta dom utan att fråga mig först..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Blogg handlar om

Bloggen kommer att handla om mig, min familj, min vardag.. Mitt liv i enkel mening.. Här kommer finnas en hel den foto/bilder då jag älskar att och ta foto..

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar till mina hemsidor

Besöksstatistik

RSS

Purple Halloween Bat

Ovido - Quiz & Flashcards