Alla inlägg den 3 november 2012

Av Ingela - 3 november 2012 19:00

Tog ett kort nu i kvällningen.. Dock är ju min mobilkamera mer än värdelös, så den blev ju i stort sett helt svart.. Men jag lyckades göra den lite bättre i Jasc Paint Shop Pro


   


 ÄLSKAR och SAKNAR dig lilla MAMMA
Du fattas oss.. Inget är sig likt utan dig..

Av Ingela - 3 november 2012 13:30

Var idag vid mammas grav.. Satte blommor, ljus och krans.. Pappa och hans sambo var också med.. Fint blev det.. :)

Det bestämdes ju att vi skulle ha plast - tyg blommor istället för riktiga nu under vintern.. Då vi inte kunde sätta nya i vintras då det var så kallt att dom frös fast.. Jag fick spel till sist och tog hem marmorvasen och spola den med jättevarmt vatten så jag fick loss dom vissna fula blommorna..
Så idag satte vi dit dom jag införskaffat i plast/tyg.. Det blev ändå rätt fint.. :) Och vi behöver inte beskymra oss på att dom fryser fast.. Sen är det bara till att vänta tills det blir varmare så man kan sätta riktiga igen..


 


 


   


SAKNAR OCH ÄLSKAR DIG MAMMA LILLA

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vem är jag? En småbarnsmamma på 31 år.. Läs mer i pres.

Pga min datakrash så ligger många inlägg sparade som utkast tills dess att jag lyckats och komma åt mina bilder..

*OBS*

Bilder i denna blogg är MINA.. Om inget annat anges (vid bilderna).. Så jag ber er att inte ta dom utan att fråga mig först..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Blogg handlar om

Bloggen kommer att handla om mig, min familj, min vardag.. Mitt liv i enkel mening.. Här kommer finnas en hel den foto/bilder då jag älskar att och ta foto..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar till mina hemsidor

Besöksstatistik

RSS

Purple Halloween Bat

Ovido - Quiz & Flashcards