Alla inlägg den 18 november 2012

Av Ingela - 18 november 2012 17:45

Idag har det varit fullt upp.. Var iväg till pappa vid lunch för att vara frisör till honom.. Där bjöds det sen på kaffe och kaka *mums*.. Sen innan det bar hemigen, så var jag och pappas sambo och satte nya ljus hos mamma..


Fullt upp på hemmafronten också.. Frostar av frysen (jädrar med is).. Och under tiden den blir avfrostad så har jag ordnat med middag.. Kyckling, potatis, sås och morötter.. :) Så underbart gott.. Tack vare mamma jag lärt mig hur den ska tillagas, haha.. Och den blir precis som hennes också.. Så ja, kycklingen står i ugnen..


Megafrys ;)

 Alla lådor står på tork.. 


Nu ska jag strax ut och plocka undan trädgårdsredskapen på alltanen.. Eftersom dom inte lär användas mer i år så kan dom likaså bra stå i förrådet.. Sen blir det till att slänga potatis på spisen, lagom till kycklingen är i stort sett klar..


Här har vi fjäderfät färdig att stoppas i ugnen.. Oh längtar till den är färdig.. Så gott det ska bli.. :)

   

Funderar på om jag ska lägg ut "receptet" hur jag tillagar kycklingen och sås.. Men jag vet inte.. Jaja jag får se hur jag gör..Tillbaks och göra nytta nu.. Sen äta om ett litet tag..


Godkväll..... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vem är jag? En småbarnsmamma på 31 år.. Läs mer i pres.

Pga min datakrash så ligger många inlägg sparade som utkast tills dess att jag lyckats och komma åt mina bilder..

*OBS*

Bilder i denna blogg är MINA.. Om inget annat anges (vid bilderna).. Så jag ber er att inte ta dom utan att fråga mig först..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Blogg handlar om

Bloggen kommer att handla om mig, min familj, min vardag.. Mitt liv i enkel mening.. Här kommer finnas en hel den foto/bilder då jag älskar att och ta foto..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar till mina hemsidor

Besöksstatistik

RSS

Purple Halloween Bat

Ovido - Quiz & Flashcards