Alla inlägg den 5 november 2012

Av Ingela - 5 november 2012 19:45

Asså jag kan inte begripa!! Helst jävla sanslöst är det!!
Jag och sambon skulle upp i byn och handla.. Hade följe med pappa och tanten eftersom dom också skulle upp.. Som vanligt går vi genom kyrkogården för att det är en genväg..
Stannar till hos mamma som vanligt när man går där igenom.. Och vad ser vi?!
Jo! Någon satans jävla idiot har varit och stulit ljuset som satt i kransen som vi lade på Alla Helgons Dag.... Va! Jag och sambon gick där igårkväll och då var det kvar, så det har ju hänt mellan då och nu när vi gick upp till byn idag vid 4 tiden..
Asså hur fan kan man bara göra så?? Ta och stjäla från en grav!! Fattar fan inte hur folk är funtade.. Satans jävla idiot!! JA, jag är så in i helvete förbannad så det finns inte ord..

Och ja jag sprang ju givetvis bort till tunnorna där man slänger skräpet och så.. För att kolla där om det låg där.. Men nja vet inte om det var vårt ljus men där fanns bara ett enda rött i tunnan.. Och vad jag sett så fanns där ingen annan grav som hade ett rött.. Iaf, så lät vi ju det ligga kvar i tunnan..

Men jag kan inte fatta hur man kan göra så här.. Det är en kyrkogård!! Det är en fridfull plats, där anhöriga ska kunna känna en sorts frid och lugn.. Där man ska kunna gå för att "träffa" nära och kära... Iaf trodde jag det fram till nu..

Det är väl för fan inte mening att man ska bli bestulen.. På en kyrkogård!!

Fan!!


Jag vet ju att det finns dom folk som gör just sånt här.. Men dom kan inte ha roligt.. Dom måste vara totalt väck i skallen.. När man kan stjäla från gravar, ja sabotera också.. Ush!! Jag hoppas att dom blir utsatta för samma sak en dag.......
Fy fan vad jag är ARG och LEDSEN...........

Av Ingela - 5 november 2012 13:30

Ja idag så skulle du blivit 63 år om du hade fått vara kvar hos oss..

Saknaden är lika stor i dag som förra året.. :( Den har inte blivit mindre.. Och kommer nog aldrig att bli det..



GRATTIS


63-års dagen

Mamma/Mormor/Svärmor

önskar

Ingela, Micke

&
Barnbarnen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vem är jag? En småbarnsmamma på 31 år.. Läs mer i pres.

Pga min datakrash så ligger många inlägg sparade som utkast tills dess att jag lyckats och komma åt mina bilder..

*OBS*

Bilder i denna blogg är MINA.. Om inget annat anges (vid bilderna).. Så jag ber er att inte ta dom utan att fråga mig först..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Blogg handlar om

Bloggen kommer att handla om mig, min familj, min vardag.. Mitt liv i enkel mening.. Här kommer finnas en hel den foto/bilder då jag älskar att och ta foto..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar till mina hemsidor

Besöksstatistik

RSS

Purple Halloween Bat

Ovido - Quiz & Flashcards