Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Ingela - 16 maj 2012 03:30

Ja idag flyttade jag hela bloggen, alla inlägg och alla bilder hit.. Kanske många undrar hur tusan jag kan ha inägg som är skrivna innan jag skapade bloggen här haha.. Men ja som sagt, hade blogg på annat ställe innan men jag tyckte inte den va så värst bra.. Så därför blev det en flytt.. Alla inlägg kopierades och skapades här, sen var det alla bilder som skulle hit också *hua*.. Det tog sin lilla tid.. ;) Så nu när det är gjort ska jag slänga mig i sängen, haha.. Det är ju snart dahs att gå upp igen.. :o Ojoj, jaja..


Natt natt alla.........

Presentation

Vem är jag? En småbarnsmamma på 31 år.. Läs mer i pres.

Pga min datakrash så ligger många inlägg sparade som utkast tills dess att jag lyckats och komma åt mina bilder..

*OBS*

Bilder i denna blogg är MINA.. Om inget annat anges (vid bilderna).. Så jag ber er att inte ta dom utan att fråga mig först..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Blogg handlar om

Bloggen kommer att handla om mig, min familj, min vardag.. Mitt liv i enkel mening.. Här kommer finnas en hel den foto/bilder då jag älskar att och ta foto..

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar till mina hemsidor

Besöksstatistik

RSS

Purple Halloween Bat

Ovido - Quiz & Flashcards