Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Ingela - 19 maj 2012 18:30

Efter att sambon provade på att träna spår med Kito på Uppfödarträffen och vi blev kloka på att han tycker det är roligt och verkar ha det i sig att träna spår.. Ja, så var vi iväg idag och tränade lite med honom..
Vi var nere vid ankdammen, för där är så pass stor yta med gräs att det funkar bra.. Jag väntade en bit ifrån med Kito, bakom en hel del buskar och träd.. Så att inte Kito inte skulle se vad husse hittade på.. Kito blev ju lite konfunderad på varför husse bara gick, haha *stackaren*.. Men han väntade så fint tills han kom tillbaka..
Sen gick vi dit allihop.. :)


Och, ja det gick jättebra för Kito lilla.. Han var jätteduktig.. Där kom till och med 2 ankor spatserande upp för dom undrade ju naturligtvis vad vi sysslade med, haha.. Men dom vände och gick tillbaka till vattnet igen.. Och Kito brydde sig inte om dom.. Han kollade på dom en gång och sen koncentrerade han sig på att spåra.. :)


Vi körde med 2 stycken rutor, 1x1m


Jätteduktig påg är han.. Så det verkar som att det är hans sak, det där med spår.. Och inte utställningar..

Presentation

Vem är jag? En småbarnsmamma på 31 år.. Läs mer i pres.

Pga min datakrash så ligger många inlägg sparade som utkast tills dess att jag lyckats och komma åt mina bilder..

*OBS*

Bilder i denna blogg är MINA.. Om inget annat anges (vid bilderna).. Så jag ber er att inte ta dom utan att fråga mig först..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Blogg handlar om

Bloggen kommer att handla om mig, min familj, min vardag.. Mitt liv i enkel mening.. Här kommer finnas en hel den foto/bilder då jag älskar att och ta foto..

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar till mina hemsidor

Besöksstatistik

RSS

Purple Halloween Bat

Ovido - Quiz & Flashcards