Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Ingela - 18 maj 2012 18:45

Var idag iväg med Kito på röntgen.. Skulle röntga på höfter (HD) och armbågar (AD).. Han ska jue ut på avel är det tänkt och då måste dom vara röntgade och MH testade.. MH testet är jue redan gjort.. :) Så det var jue bara röntgen som fattades..


Det gick jättebra.. Kito fick sin spruta och på knappt 5 min så var han väck haha.. Dom röntga och det såg fint ut enligt vet. inga avlagringar och så sa dom.. Men sen är det jue till och vänta tills SKK har bedömt och vad dom bedömmer..
Men som vi själva diskuterat, att Kito kan inte ha dåliga höfter.. Så som han kan hoppa runt som en kängru och springa.. Det hade han inte klarat om hans höfter var dåliga.. Men som sagt, det är bara till och vänta och se..


Lilla Kito, en sån tröttis efter röntgen när vi skulle hem..

Presentation

Vem är jag? En småbarnsmamma på 31 år.. Läs mer i pres.

Pga min datakrash så ligger många inlägg sparade som utkast tills dess att jag lyckats och komma åt mina bilder..

*OBS*

Bilder i denna blogg är MINA.. Om inget annat anges (vid bilderna).. Så jag ber er att inte ta dom utan att fråga mig först..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Blogg handlar om

Bloggen kommer att handla om mig, min familj, min vardag.. Mitt liv i enkel mening.. Här kommer finnas en hel den foto/bilder då jag älskar att och ta foto..

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar till mina hemsidor

Besöksstatistik

RSS

Purple Halloween Bat

Ovido - Quiz & Flashcards