Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Ingela - 23 maj 2012 20:30

Ja idag var vi iväg och tränade spår igen, på samma ställe nere vid ankdammen.. Dock inte på exakt samma gräsplätt.. Vi hade flyttat en bra bit bort denna gång..
Och idag lät vi Kito prova på rak linje och orm.. Orm är en "ringlande" linje så kallat.. Kito var jätteduktig på den raka linjen.. Men orm, det blev nog lite förvirrande.. Det hade jag själv iaf tyckt haha.. Så det blir nog till att vi tränar ruta och rak linje ett tag innan vi går över på orm..


Ja, inte världens bästa teckning.. Men det visar iaf.. ;)


Av Ingela - 23 maj 2012 13:45

Kan det va dags för oss att äntligen få flytta? Flytta ifrån denna förbaskade lägenhet vi bor i nu.... Oh jag hoppas hoppas det.. Har varit i kontakt med dom som vi stått på kö hos i ja, va är det nu... Sen 2004 ca väl.. Oh hoppas det är vi som är först på tur till lägenheten......


Återstår och se..... Och hålla tummarna........... :):)

Presentation

Vem är jag? En småbarnsmamma på 31 år.. Läs mer i pres.

Pga min datakrash så ligger många inlägg sparade som utkast tills dess att jag lyckats och komma åt mina bilder..

*OBS*

Bilder i denna blogg är MINA.. Om inget annat anges (vid bilderna).. Så jag ber er att inte ta dom utan att fråga mig först..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min Blogg handlar om

Bloggen kommer att handla om mig, min familj, min vardag.. Mitt liv i enkel mening.. Här kommer finnas en hel den foto/bilder då jag älskar att och ta foto..

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar till mina hemsidor

Besöksstatistik

RSS

Purple Halloween Bat

Ovido - Quiz & Flashcards